maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

saturday!

Publicerad 2009-10-17 09:59:14 i Allmänt,

god morgon allihopa.

vill börja med och tacka alla som gjorde gårdagen sjukt rolig, speciellt eva!
Börja med att jag gick upp vid kvart över 6 för jag skulle ut med hundarna, inte för jag gick ut med dom så tidigt men jag visste heller inte vad jag skulle ha på mig, ett problem jag alltid har.
Efter skolan stack jag hem och åt. Sen kom eva och sen så fixa jag mig, sen stack vi till Björkvik.
Va där från 17:15 - 21:00 , länge jag vet! Men vi hade så sjukt kul så tiden bara rusa iväg.
Kom hem vid halv 10 och kolla klart Idol!
Sen somna jag på stört, därför la jag aldrig in ett inlägg igår!

Klockan är 10 just nu och jag vakna för en halvtimme sen typ, kände mig riktigt trött för ett tag sen men nu är jag mer seg. Väntar på att pappa ska komma hem med bullar, är riktigt hungrig.
Sen kan jag nog kolla film & sen göra en inpackning i håret, det behövs.
Nu ska jag ner till Mimmi och Bella (mina hundar), dom väntar säkert på mig där nere!

Vi hörs, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela