maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

otroligt trött

Publicerad 2009-10-06 16:16:05 i Allmänt,




Känner inte ni också att ni är otroligt trötta?
Jag känner mig så hela tiden. Kan knappt hålla ögonen öppna och efter skolan håller jag på att somna?
Är det normalt? haha
Kanske för vissa men jag brukar inte känna så.
Det kan ju beror på att man håller på att bli sjuk, förkyld eller uppe sent.
Men jag är varken sjuk eller förkyld. Och visst,jag är uppe till 11 men det är väll inte sent?
Brukar alltid vara upp till ca 11 och det hade jag inga problem med förut.
Får gå och lägga mig tidigare och se om det hjälper.
Hoppas det annars är det något allvarligt fel på mig hahah.

Passande bild faktiskt, katten ser ju nästan ut som mig! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela