maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mys mys och mera mys

Publicerad 2009-10-30 23:17:50 i Allmänt,

hej sömntutor. eller jag är en av dom iallafall.
kom hem från emil för ett tag sen, va där med eva, olivia och ilir. tack för en rolig kväll :)
kom hem vid halv 10, åt och sen kolla jag på vem som åkte ut ur idol.
tur att det inte var rabih iallafall, han har en speciellt röst, som jag tycker är bra :)
nu ska jag nog kolla film, sen sova. vad ska ni hitta på imorgon?
själv har jag ingen aning, skulle kanske va med olivia men vi får väl se.

vi hörs imorgon, hoppas ni haft en trevlig dag, puss & godnatt, madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela