maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mys med syrran.

Publicerad 2009-10-28 20:14:00 i Allmänt,

jag & josse sjöng singstar innan, askul. sen gick vi till lidl med hundarna, typ första gången mimmi gick in till höör, men hon skötta sig galant :)
när vi kom hem så satte vi igång ungnen direkt och satte in pizzorna, & ja vi köpta pizzorna.
kolla tv samtidigt som vi åt, det var riktigt gått. nu sitter jag och lyssnar på när josse sjunger poison..falskt, haha nej!
hon låter..jättebra! känner riktigt hur det smittar av sig, för nu vill jag också sjunga, puss madeleine

några bilder från kvällen, enjoy :)

mimmi och bella, världens sötaste



dagens outfit :
söt turkos tröja från new yorker
mjukis från åhus                                                           ja bilden är konstig,jag sitter på knä...



                 muuums..
                  

        halsband från turiket, från farmor! riktigt fint :)
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela