maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

man måste ju bjuda på sig själv!

Publicerad 2009-10-21 18:48:08 i Allmänt,













Fixa håret lite innan, hade liksom inget annat att göra!
Gud vad tiden går fort, tycker inte ni också det? 
Hon är redan kvart i 7, ska snart äta & sen blir det att kolla tv! Allt bra kommer ju på kvällarna.
Jag tror jag är hemma själv men jag vet egentligen inte!
Mamma, Josse och Amanda var hemma innan, men jag tror amanda är hos en kompis,
josse är och ser någon pjäs & mamma..ja jag vet inte! =)
Har precis pluggat, fast inte så mkt. Kändes som att jag redan kunde det mesta!
Jag har faktiskt funderat en hel del på jägers nu, och jag ska gå ;)
Nu ska jag ner och se vad som händer där nere, puss! ♥

Och fråga mig inte om den texten på bilderna, vet inte hur man tar bort den!

Kommentarer

Postat av: josefin syster

Publicerad 2009-10-21 21:06:09

amanda var på scouterna ;)

Postat av: jossäääääh !

Publicerad 2009-10-22 17:30:16

finaste madde <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela