maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

malmö med familjen

Publicerad 2009-10-29 13:29:49 i Allmänt,

malmö med familjen idag. blir att kolla "upp" i 3D på bio, sen sticker vi till donken och bestället mat där.
sen sticker vi till farmor och äter maten där och sen så åker mamma och pappa hem. jag amanda och josse ska sova där, kul kul :)
jag tror inte det blir fler inlägg än det här, och kanske ett till. hon har ingen dator och vi har heller ingen bärbar så ja..
jag är lite stressad just nu, vi ska snart sticka och typ alla är klara utom jag.
idag är det amanda som har stått kliiistrad framför tvn och sjungit singstar. haha, ja vad kan man säga..vi är beroende =)
nu måste jag fortsätta att fixa mig, ha det superbra. puss madeleine

Kommentarer

Postat av: jossäääääh !

Publicerad 2009-10-29 14:54:59

jag vill också se Upp :( skriv sne om du tyckte att den var bra :D puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela