maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

just nu.

Publicerad 2009-10-12 19:26:08 i Allmänt,

först och främst vill jag tacka sofi för dagen.
stack ju till henne efter skolan. vi kollade rätt mycket på tv, tog bilder och åt. vet att det har varit lite dålig med bilder på sistonde. men som jag sa, vi tog bilder idag! jag tänkte antagligen lägga in några när sofi har skickat dom.

nu sitter jag hemma hos josefin hey och äter päronpaj och lyssnar på musik, kan det bli bättre? i dont think so.
jag har typ tusen läxor också, vet inte hur jag ska hinna med alla. men å andra sidan så är nästan alla till fredag, så det kommer nog lösa dig.

ni får ha det bra & så hörs vi sen när jag kommer hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela