maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Höstlov!

Publicerad 2009-10-23 15:56:26 i Allmänt,

HÖSTLOOOV!  Var verkligen tvungen att påpeka det!
Ni anar inte hur skönt det är. Har varit så himla trött nu den senaste tiden.
Och äntligen hinner man vila ut. Ikväll är det idol, men det missar jag, buhu =(
Jägers istället, men vem offrar inte idol för att kunna gå på jägers egentligen? ;)
Prata nyss med farmor i telefon, det var längesen. Hon kommer upp nästa söndag och firar mig.
För hon är borta på min födelsedag. Hihi, har inte fyllt år än.
Sitter och lyssnar på musik och fixar mig lite, ska strax in till höör med Olivia en stund!
Och just det, jag ska gå med min syster och josefin hey till jägers. Har snackat en hel del om jägers men har aldrig sagt vem jag skulle gå med. Fast i och för sig, jag bestämde med dom igår!
Hade fysikprov idag, det gick faktiskt jättebra!
Nu ska jag gå och ladda min kamera, ska ta många bilder ikväll ;)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela