maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

home sweet home

Publicerad 2009-10-20 13:47:58 i Allmänt,

Hallå sötnosar. hemma från skolan nu, skönt som in i. Hade riktigt ont i magen ett tag idag,men sen gick det över.
Såhär såg dagens schema ut :
Musik - Chill, fick reda på vad vi fick för betyg på redovisningen.
Idrott - Hade inga kläder med mig så gick en runda med Erica!
Lunch - Spaghetti, mums faktiskt!
Språk (spanska) - helt okej
Mentorns-tid - ett ord : KUL!

Ikväll är det DH vilket lyser upp dagen lite extra för det är så jäkla bra.
Har precis fikat och nu är jag helt rastlös och sitter och kollar runt lite på datorn.
Känner mig riktigt pigg och glad idag, är ni förvånade? Jag är...

Nu vet jag!!! Jag kan baka :D  det är ju skitkul och plus så får man slicka skålen efter ;)

puss, madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela