maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fyyy madde!

Publicerad 2009-10-28 14:27:59 i Allmänt,

ja det är såhär att jag inte uppdaterat på sååååhär länge. eller det var igår jag senast gjorde ett inlägg, men bara ett! Och det skäms jag lite för. Har sovit med olivia nu i 3 nätter, har verkligen varit jättekul. Eva var också med den sista natten :)
vi har gjort allt mellan himmel och jord,nästan iallafall!
sjungit, spelat wii fit, lärt oss jumpstyle, spionerat på en lärare, blivit jagade av emosar,kollat massa skräckisar, klätt ut oss...säg något man kan göra som inte vi har gjort? haha
tack för allt tjejer, ni betyder mycket! ♥

idag har jag lite planer för dagen, tänkte kolla på dh, missa det men som tur är så spela min älskade pappa in det.
mamma,pappa och amanda kommer inte hem förrens halv 9, så jag och josse ska sjunga singstar,kolla film m.m.
för er som inte visste så går det massa skräckisar på tv400 hela kvällen/natten, varje dag.
& jag kan inte lägga in cam-bilder lika ofta nu, för det var min syster.
och hon har den nu, ska försöka sno den någon gång ;)
nu ska jag ner och se dh med mamma, ni får ha det super.
puss madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela