maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fotodags!

Publicerad 2009-10-25 15:04:13 i Allmänt,

blev varken bio eller donken, haha. jag och sara ska ut och fota nu, fast att det regnar lite.
men vem bryr sig, inget kan stoppa oss. lyssnar på mariah carey - without you.
lyssna på den, så himla bra! söndag idag, vilket betyder GG och OTH ikväll :)
Blir säker också att kolla film ikväll, lediga imorgon ju. Gud vad jag älskar lov.
Väntar på att sara ska bli klar så vi kan sticka ut, själv blev jag klar för 10 min sedan, så tänkte att jag kunde göra ett inlägg sålänge. jag har ju blivit lite dålig på det, så så fort jag har tid så gör jag ett.
Nu tror jag sara är klar. ha det super, puss madeleine  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela