maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fest fest fest

Publicerad 2009-10-23 20:45:47 i Allmänt,

hej puddingar, sitter och väntar på att josse och josse ska bli klara.
Klockan är kvart i nio och jägers börjar 21:00. Fast tror vi sticker dit runt 22:00.
Dunkar också musik, Amanda som är dj:n. Har inte så mkt annat att säga för känns som att jag skrev det mesta i förra inlägget, fast det blev väldigt kortfattat. Hade rätt chilla lektioner idag.
2 h slöjd - ganska kul. No - prov,vilket gick väldigt bra. Lunch - vet inte var det var för ngt,men gott var det.
Sedan elevens val -  vi fick b.l.a kladdkaka, muums. Och sist men inte minst så hade vi So - jobba bara med partier och sånt, rätt chill där också.
Nu ska jag se hur det går för tjejerna, puss puss

Hoppas ni får en mysig kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela