maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

8 oktober

Publicerad 2009-10-08 18:29:37 i Allmänt,

heeej! torsdag idag, vilket är riktigt skönt eftersom det är fredag imorgon, haha!
dagen har flygit iväg. första lektionen hade vi so, vi jobbar om riksdagen och grundlagar och sånt! hur tråkigt som helst. sen spanska, överreska ana & det var faktiskt riktigt kul.
lunch sen. och efter det hade vi idrott. orientering bara,gick faktiskt rätt bra! och sist men inte minst engelska, läste bara ett kapitel.

tyvär så kan jag inte ladda upp bilder, vilket inte är så bra! då är det ju inte lika kul att läsa vad man skrivit (a) haha!
om ni undrar varför så kan jag inte svara på det, för jag har själv ingen aning.
funderar på att kolla film nu, inte för att skryta men jag har ju över..150 st (a) hehe
och ja jag vet..jag suger på att skriva! men så länge det går att läsa så överlever ni väl?

min musik jag lyssnar på nu bara hackar :(
och så kan jag ju inte ladda upp bilder.. något mer straff gud vill att jag ska få?
nä nu ska jag inte vara så negativ, ni ska ju faktiskt sitta och läsa detta sen!
vill ju inte att ni ska sitta och gråta precis, haha.
nu ska jag se om det går att ladda upp bilder och om det går så ska jag lägga in några, puss!

Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2009-10-08 19:49:02

mer än 250 madde ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela