maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

halloween

Publicerad 2009-10-31 17:26:10 i Allmänt,

haaj snuggingar. sitter och dunkar musik och kollar på kläder. har hitta några snygga saker lite här & där.
jag vet inte om det funkar hos er, men jag kan inte lägga in saker som jag har print screen:at.
jag har ingen aning varför, men jag ska verkligen försöka fixa det.
ikväll blir det bara att vara hemma tror jag, än så länge så ser min kväll ut så.
hade andra planer innan men det blev inget av det.
här är några rysarfilmer för er som också ska vara hemma :

instängd
motorsågsmassakern
scream 1,2,3
barnhemmet
halloween
jag vet vad du gjorde förra sommaren

ska snart äta, börjar bli riktigt hungrig nu. har redan hört barn som plingat på och sagt "bus eller godis".
kanske ska skrämma dom nästa gång någon kommer.. haha nä det ska jag inte (:

lots of love, madeleine ♥



look of today

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela