maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ingen rubrik

Publicerad 2009-10-25 00:26:40 i Allmänt,

hej alla glada i det blå. är verkligen sjukt trött, sitter här med sara och gör ingenting.
Vi har försökt göra en header i 371 982 h, om inte längre. Som ni ser så har jag fortfarande ingen, ni förstår nog varför, vi misslyckades.
Hade gäster innan, fick se deras nya hund. Den är bara 5 månader, världens gulligaste.
Sara kom till mig vid halv 7 och sen har vi bara flummat och gjort en header haha.
Vi ska antagligen på bio imorgon, tror det blir "upp" isåfall. Den verkar jätterolig, även om den kanske är för 5 åringar. Blev inte så många inlägg idag, lovar att bättra mig imorgon.
Nu hållar jag på att somna, vi hörs imorgon! puss, madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela