maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

stendöd och förkyld..

Publicerad 2009-10-24 14:10:24 i Allmänt,

hello my friends, gårdagen var skitrolig. Tack för allt josse och josse.
ös hela kvällen sen gick vi runt och leta efter mamma på parkeringen i 15 min i ett linne bara.
gissa om jag är förkyld nu, jo det är jag. Somna runt halv 2, känner mig fortfarande stendöd.
Har ont i halsen och snyter mig hela tiden, känns det som. Blir väl att sitta & knarka halstabletter hela dagen och mysa med massa filmer.
Såg inte idol igår men hörde att nickals åkte ut, sjukt synd. Gillar han riktigt mycket, fast jag visste att han nog inte skulle vinna precis men längre än såhär kunde ha ju ha kommit.
Ni får ha det så bra & så hörs vi snart, puss ♥


Kommentarer

Postat av: josssäääh !

Publicerad 2009-10-24 16:48:40

det var supermysigt igår gumman <3 det får vi verkligen göra om <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela