maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lördagsmys

Publicerad 2009-10-24 17:20:04 i Allmänt,



hej töntar, haha nä.. ni är faktiskt hur coola som helst.
Jag skulle ladda upp bild på några skor och lite sånt jag hitta på internet men det funkade inte.
min blogg är lite konstig när det gäller såna saker & jag har ingen aning om vad jag ska göra åt det.
aja, jag får väll försöka lägga in länkar till bilderna så får ni klicka på länken och kolla där ist.
Jag har stått och dansat precis haha, tror det eller ej. Lite jumpstyle, hitta någon sida där dom visa hur man gjorde.
Så några steg kan jag nu ;)
jag har inte kollat film än, ska göra det nu. för ikväll kommer "little miss sunshine" och vid 19:30 är det Blog Awards. Det får man inte missa.
Här är lite bilder från igår, ni kanske ser vilken tid också? haha. tyvär,men det går inte att ta bort.
Det blev faktiskt inte fler bilden än dom under som vi tog, vi skulle ta men min syster var inte riktig färdig då.
Sen fastna vi framför tv, det var ju faktiskt idol. Sedan var det dags att köra.
Nu ska jag gå och ta en ibumetin och se om vi har några halstabletter.

Ha en jättemysig lördag! puss, madeleine ♥





 josses underbara leende



Kommentarer

Postat av: josefin syster

Publicerad 2009-10-24 19:20:22

sötnos :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-24 20:49:50

finaste madde! det var supermysigt igår och jag gillar bilden på mina tänder.... haha eller inte. men detta måste vi verkligen göra om! jag älskar er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela