maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Publicerad 2009-10-22 18:30:09 i Allmänt,

Heeej! Jag är på otroligt bra humör nu. Lov nästa vecka, jägers imorgon!
Förlåt för en dålig uppdatering idag, kom hem från skolan och så var det
Ghost Whispere (stavning?) på tvn. Sen så decka jag i soffan.
Sen var jag tvungen att träna på provet som vi har imorgon.
Tror det sitter nu ;) Men ja, som ni nog förstår har man annat att göra än att bara sitta vid datorn,
men jag tror ni överlever ändå! Ikväll är det Mammas Pojkar.
Det är ganska kul för mammorna överdriver jättemycket, dom är ganska jobbiga.
Det ska bli kul att se om tjejerna i huset står ut med dom.
Nu ska jag gå! Blir ett inlägg snart igen,jag lovar ;)  puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela