maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kul med webben!

Publicerad 2009-10-14 19:30:05 i Allmänt,



 






hello my friends. hur är det med er? själv är det bra iallafall!
har inte kunnat uppdatera förrens nu för efter skolan stack jag och mamma till apoteket,sedan till city gross
och sen när vi kommit hem så var det dags att börja med maten. ooooch efter det så gjorde jag alla mina läxor,
och då menar jag verkligen alla! duktigt av mig =)
sitter och lyssnar på Adore you by Lil rain, den är riktigt bra! funderar på att skriva om något annat också på mig blogg,
känns lite tråkig att bara sitta och berätta om min vardag,eller? jaja, jag får se om jag kommer på något intressant.
själv så hade jag tyckt det var kul om jag hade lagt in lite häftiga bilder,ni kanske inte fattar vad jag menar.
men jag tycker det är kul när andra lagt in coola bilder som dom hittat på andra sidor, men jag hittar verkligen inga bra! fattar inte hur andra gör för att hitta, men jag försöker så gott jag kan! så klaga inte på mig bara =)
jag har inget att göra nu! sitter och gör eeexakt ingenting. det är bara jag och mamma hemma,
amanda är på scautorna (stavning?) josefin ska sova hos sara. och pappa jobbar!

eftersom detta tar så lång tid att skriva så har jag faktiskt börjat lyssna på en annan låt, tycker ni också ska lyssna på den.
thinking of you - kate perry! en av mina topp 10 :)
men vi hörs senare!

massa kramar, madeleine!

Kommentarer

Postat av: giertz (h)

Publicerad 2009-10-14 20:17:06

sötnosen där ja ;*

Postat av: josse syrran

Publicerad 2009-10-14 21:38:52

snygga bilder med MIN cam , varför har du sån datum där? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela