maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

good morning!

Publicerad 2009-10-11 11:25:54 i Allmänt,

hej allihopa! gud vad helgen har gått snabbt, känns som att man inte hinner göra något!
just nu känner jag mig glad och pigg och klockan är bara 11:30, haha!
idag blir det att bara slappa och passa amanda, och ikväll kommer gg och privileged.

fick min nya väska och halsduk idag, som mamma hade varit inne och köpt igår innan hon stack till jobbet! nu väntar jag bara på min jacka från halens som kommer nästa vecka =)

nu ska jag kolla tv, vilket jag redan gör egentligen! men vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela