maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Desperate Housewives

Publicerad 2009-10-13 19:34:24 i Allmänt,

kvällens pogram: Desperate Housewives

för er som inte har något att kolla på ikväll. Va lugna, DH räddar er kväll! Det börjar 21:00 på tv5! Det är sjukt bra och roligt. Fast jag vet inte om man hänger med så mycket om man inte har sett från början, fast om jag själv ska va ärlig så har jag heller inte sett DH sen första gången det visades.
Jag har ju sett det sen några säsonger tillbaka, men ändå inte från början!
men jag fattar iallafall allt, så för er som är intresserade så kommer det ikväll!
Och vem vet, ni kanske kommer gilla det.
Nu ska jag ner och fika, åt bara två knäckebröd till maten för vi hade kåldolmar eller vad det nu heter, blää. Men jag ska iaf mätta magen nu lite, vi hörs! pussar :*



Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2009-10-13 22:55:19

hahah ofta man inte gör nått eget när det är kåldomlar eller va de heter xd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela