maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dagens outfit m.m!

Publicerad 2009-10-10 16:23:14 i Allmänt,


dagens outfit :
jeansleggins - bikbok
kofta - gina tricot
halsduk - bikbok
& skärpet vet jag inte. plus så är jag osminkad!

bilderna är inte i bästa kvalite, men min kamera är död för tillfället, den har inga batteri
men jag håller på att ladda den men det tar ganska lång tid.







vet inte om jag orkar hitta på något idag, om någon frågar säger jag ju inte nej!
men orkar inte springa runt och fråga folk om vem som kan och inte.
plus så är jag ganska trött, så nöjer mig med att vara hemma idag!
vi får se hur det blir med den saken.
för tillfället så sitter jag här och försöker lista ut hur man lägger in låtar.
hade varit kul för er kanske och veta vad för slags musik jag lyssnar på,eller?
jag tycker det hade varit en bra idé, men tyvär vet jag inte hur man gör, i have no idea!

eftersom jag tycker om att fota mycket, så ska jag nog ta och göra det snart.
när min kamera är klar laddad förstås.

vi hörs senare! kramar, madeleine!

Kommentarer

Postat av: Madicken

Publicerad 2009-10-10 17:04:18

Tack =)

Postat av: josefin

Publicerad 2009-10-10 18:29:20

fiina bildeeer :)

Postat av: jossääh!

Publicerad 2009-10-11 00:32:50

du är lika fin utan smink som med.. orättvist! :(<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela