maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

britney spears - 3

Publicerad 2009-10-26 19:12:46 i Allmänt,

stress.. har känt mig stressad hela dagen, därför det inte har blivit så många inlägg idag. ska in till höör nu med josse/syster och sedan ska jag till olivia och sova där, dt är en av anledningarna till varför jag är stressad. vet inte vilka dom andra anledningarna är, haha jag vet bara att jag är sjukt stressad.

 

kom på att det är veckans låt idag ju, så veckans låt blir: britney spears - 3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela