maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Bella och Mimmi.

Publicerad 2009-10-19 16:58:02 i Allmänt,

Kom hem från skolan för ca 2 h sedan och sitter nu och kollar tv.
Tog lite bilder innan men de gick inte att ladda upp dom så fick ta två andra.
Mina gullungar på bilden, Bella och Mimmi.
Bella (översta bilden) är mamma till Mimmi som är på bilden under =)
Visst är dom söta?
Funderar på vad jag vill äta ikväll. Jag,Josse och Amanda är hemma själva ikväll så vi får laga vad vi vill!
Skolan idag var helt okej. Har riktigt tråkiga ämnen på måndagar. No Engelska So Matte & Svenska.
Just nu känner jag mig jättetrött och helt sliten, skönt att dagen gått så fort iallafall.
Nu ska jag kolla om det går något bra på tvn ikväll !

Puss, Madeleine







ha ha , tog fler bilder på dom. Men tyckte dessa var lite..speciella =D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-19 20:32:48

aw sötnosarna ! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela