maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

back on traaaack

Publicerad 2009-10-30 16:33:32 i Allmänt,

hejhejhej&hej. sitter här och är ganska slut. dessa två dagar har varit riktigt lyckade.
gårdagen började med att vi åkte hemifrån vid 13:00, åkte till entré och beställde biljetter till "upp", gick runt och kolla lite i affärerna och sen börja filmen vid halv 4. den var så jäääkla rolig, hahah. till och med mina föräldrar skratta riktigt mycket, så våga inte tro jag är värsta tönten som gick och såg den. för den är verkligen jättebra.

efter stack vi till burger king, det sitter väl inte ihop? burger king, burgerking? haha nej det gör det inte..
sen så åkte vi till farmor, krängde i oss masor av mat. sen åkte mamma & pappa hem.
hos farmor kolla vi tv, spela kort och andra spel och gick och handa glass, mysmysmyys
idag vakna man av amanda som låg och..sjöng tror jag det var hon gjorde.
åt frukost och fixa oss, sedan bar det av till...lite allt möjligt. vi kolla på vårt gamla område,där vi hade bott innan och lite sånt. sen åkte vi hem och åt, sen åkte vi hem till lilla höör.

nu ska jag ut och träffa eva och olivia, puss madeleine

här kommer lite bilder :

 
amanda och pappsen :)                                                          


amanda och mamma :)


    

amanda och farmor :)


 

amanda,hon tar ut sitt tuggummi för er som undrar ;)


 

bilderna är inte lika stora men det kan ni väl leva med? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela