maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

torsdag idag, fredag imorgon!

Publicerad 2009-11-05 20:04:48 i Allmänt,

yeeeah! veckan har bara ruusat förbi! sjukt eller vad? men bra iallafall.
skolan idag var helt okej, många som tog sprutan för svininfluensan, men ikke jag!
varför ska man egentligen? dom vet inte vilka biverkningar som finns.
Tog inte bilder i skolan idag, men jag tog faktiskt med mig kameran.
Men liksom jag tänkte in på att jag hade den, brukar ju inte ha den med mig.
Men tog ngn bild här hemma, som vanligt, hihi!
säger som jag alltid brukar säga, hoppas ni haft en bra dag.
väntar på att mammas pojkar ska börja, kollar ni på det?
om inte, så tycker jag ni ska göra det (:
på kanal 3 tror jag,eller det kanske va 4?
aja,ni får bläddra lite mellan kanalerna.

här kommer dagens bilder :

mimmi, tror du att du är sexig när du gör så? - du lyckas iallafall, haha!



dagens outfit ; jeans/leggings - bikbok, pösig tröja - gina tricot.



inte så lyckad bild, men överlev ändå?


lots of love, madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela