maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tack flickor!

Publicerad 2009-11-17 16:47:15 i Allmänt,

gårdagen var såhäääär bra, eller ännu bättre än så.
jag & lovisa hade tjatat på att sara skulle va med och till slut
så lyckades vi, är vi bäst eller bäst?
jag & lovisa var också riktigt flitiga igår.
vi sparka sparkcyklar äääända hem till sara,inte dåligt av oss!
kom hem till mig vid 8-tiden, sen började "festen"
haha nä men vi satte på fedaste musiken och tog massa bilder
med sara supersnygga kläder :)
fast vi somna vid..senast ett skulle jag gissa på. haha, då var vi helt slut.
men tack för allt tjejer, lyckat som bara den.

vakna imorse vid 10. såg klart filmen som vi somna till.
lovisa stack hem vid 11 & då gick jag och sara ner och åt.
vid 12 stack sara hem, efter det städa jag näästan hela huset.
sen kolla jag " the proposal" med syster, den var riktigt bra.
efteråt gick jag ut med hundarna & nu sitter jag här.
puuh, vilken lång dag!
nu ska jag plugga lite spaniiish, prov på torsdag!

här kommer lite bilder, snyggingar eller vad? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela