maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sundayyy

Publicerad 2009-11-15 17:40:51 i Allmänt,

hejsan, oth om 20 min!

som ni ser så har jag ingen header. jag satt ju och försökte i..
nästan en timme, om inte mer. kändes mer personligt om man gjorde den själv.
men jag har verkligen ingen aning om hur man gör. så jag tycker det är dags
att jag frågar någon. headern är ju en viktigt del när det gäller utseendet på bloggen.
den kan också göra så att man fångar ens intresse, ibland när jag kollar runt på bloggar
så kan jag sitta och säga till mig själv "den var ju riktigt fin", jag tycker iallafall
att den har stor betydelse. fast viktigast är ju såklart att man uppdaterar, och det gör jag ju.
men jag ska få tag i någon. nu ska jag försöka göra så att jag har vit bakgrund istället för denna gråa.
lots of love madeleine

såhär ser jag ut juuuust nu:


today's dresscode:  allt från gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela