maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

studiedag imorgon!

Publicerad 2009-11-16 17:50:50 i Allmänt,

heej mina sköna hönor. sitter och lyssnar på ljuuuv musik.
skolan idag var rätt rolig. och provet/förhöret gick prima ballerina.
alltså skitbra! var bara tio frågor och jag kunde alla :)
madde känner sig duktig,yeah.
studie-dag imorgon, vilket är sjukt skönt.
även om det typ precis har varit helg.

har gjort en såndära sak så att efter varje inlägg så
skriver jag pussar & kramar, madde! så som det ser ut här med!
bra va? vet inte varför,men tycker det är bra att ha det.
lite roligare också, haha?

veckans låt bliiiir:



Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2009-11-16 23:40:42

studiedag imorgon , det gillar vi (y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela