maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Straight Through My Heart

Publicerad 2009-11-15 15:35:23 i Allmänt,

hej folket, sitter just nu och glor "next". kände att jag förtjänade att slappa lite.
Har suttit i ca 1 timme och tränat so. vi har liksom förhör imorgon.
idag har jag inga planer,vilket är skönt.
söndag är en slappdag enligt mig. hela veckan har gått
och man har varit igång heela tiden, så riktigt skönt att ta det lugnt
sista dagen på veckan.
nu ska jag fortsätta kolla next, vi hörs sen!
lots of love madeleine

Straight Trough My Heart - Backstreet Boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela