maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sov gott allihopa!

Publicerad 2009-11-19 22:03:00 i Allmänt,

nu är det dags för mig att sova, skola imorgon! uschusch..
men som tur är,så är det sista skoldagen på veckan.
imorgon blir det ett snabbt inlägg, för vid halv 5,
sticker jag + familjen till entré för att byta mina leggings.
& sen ska vi äta på resturang med släkten,mormor fyller år nästa vecka,
så blir att fira henne imorgon. och såklart ska jag ta med kameran.
har inte blivit några bilder idag,för ja..jag har inte så mycket att fota liksom!
inte så kul med ego bilder hela tiden, skulle jag tro..?
men ja, imorgon lovar jag att ta massor med bilder.
nu ska jag ta och läsa, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela