maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

söndaaag

Publicerad 2009-11-08 18:44:12 i Allmänt,

hej sötnosar! ni har väl det bra, jag har iallafall.
myser framför tvn just nu, kolla oth.
men jag har ingen bärbar så får sätta mig vid datorn när det är reklam.
skola imorgon, usch asså. jobbigt med tidiga mornar. men annars överlever man!
jag har inte så mycket mer att säga än att jag önskar er en fortsatt trevlig kväll.
& jag hoppas ni har gratulerat era pappor! =)
lots of love madeleine

dresscode for today.
halsduk - gina tricot
vitt linne med tryck "girls just wanna have fun" - gina tricot
leggings - gina tricot
haha, ska kanske kalla det : gina-look ? ;)




ett snyggt armband jag fota för nöjes skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela