maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sommar eller vinter?

Publicerad 2009-11-11 21:53:46 i Allmänt,

k-k-k-allt u-u-uteee! eller nej, inte tillräckligt för att man ska börja stamma när man pratar.
vad hittar ni på? själv är jag på strålande humör, av exakt ingen anledning..
eller jo, där ljög jag faktiskt! fyller år om 3 dagar, snart är det helg & jag har
bestämt mig för att jag ska till branäs, wohoo!

ge mig jul nu! jag håller på att..dö?
haha, ett uttryck jag använder heeela tiden.
störigt att det ska vara såhär kallt och så är det ingen snö.
för dåligt asså. men mest av allt så vill jag ha sommar.
julen är så himla mysig & sommaren är sååå härlig.
bada, sola, sommarlooov i 10 veckor, äta 100 kg glass.
medan julen är typ ; kall men mysig, brasan igång, sitter och
mumsar i sig nybakade lussebullar och massa julklappar på julafton.
nu känns det nästan som att det är 50-50.
brukar inte tänka så mycket på hur julen är.
mest att den är så hiimla kall, men det finns ju alltid en brasa man kan tända.

det har inte blivit så många inlägg idag p.g.a. att jag har haft fullt upp, typ!
eller jag måste erkänna att jag har varit en smula slö, satt och kolla tv en stund innan.
kunde lika gärna gjort ett inlägg!! men som ni ser så blir ju detta ganska långt.
ta god tid på er att läsa detta nu, har lagt ner flera timma på detta, säger vi =)
men när jag kolla tv innan så kom jag på att jag hade en massa läxor som jag inte hade gjort
så jag satte igång direkt med det! och nu är jag klar och jag har exakt ingenting att göra
fast datorn är min vän i nöden, den finns alltid vid min sida när jag väl behöver den.
jag har inte så mycket mer att säga, tom på fantasi och allt vad det nu är ..

denna låten har jag letat efter nu i en vecka, och med josefin hey's hjälp så hitta jag den nyss.
tack snäckan! nu ska jag fortsätta att lyssna sönder på denna låten, vi ses snart.
lots of love madeleine ♥
 
The Fray - You Found Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela