maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

snart smäller det.

Publicerad 2009-11-13 23:51:36 i Allmänt,

shit shit shiiiiiiiiit, bara 10 min kvar tills jag fyller år.
kollar på klockan heela tiden,.. jag börjar bli riktigt trött så jag ska
typ bara stanna uppe tills lite efter tolv, sen ska jag sova.
kommer nog hände mycket imorgon.
känns verkligen inte som att jag fyller år imorgon.
fast det kommer jag nog inte fatta förrens allt är över.

stack till olivia innan, men nu sitter jag vid min älskade dator.
musik i öronen och täcket runt om mig, myys :)
har inte blivit så mycket uppdatering idag, och aaaabsolut dåligt med bilder.
men imorgon ska jag ta typ..ja sjukt många bilder!
och jag lovar att lägga in några.
men nu ska jag gå, lots of love madeleine ♥

Kommentarer

Postat av: Pappi

Publicerad 2009-11-14 10:06:34

GRATTIS MIN UNDERBARA DOTTER !!!

Hoppas du en trevlig födelsedag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela