maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sista inlägget för idag

Publicerad 2009-11-03 22:45:37 i Allmänt,

godnatt allihopa. hoppas ni haft en superbra dag.
känner nästan att man får lite skuldkänslor om man inte säger godnatt.
eller lite taskig kanske jag kan säga ist?
fast jag tror ingen av er sitter vid datorn vid den här tiden.
skola imorgon ju, så ni läser säkert inte detta förrens imorgon.
nu ska jag ta och läsa min bok, godnatt! sov sött ♥

mitt fina halsband fick äran för detta inlägget.
kollar bakgrunden, s o m m a r ! tror inte bara det är jag som saknar det.
haha fast kanske inte världens finaste sommarbild som jag valde.
men jag tycker denna bilden var häftig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela