maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

shit vad kallt..

Publicerad 2009-11-10 14:34:21 i Allmänt,

heeej :) idag var skolan heeeelt okej! hände inget speciellt, första lektionen så hade vi musik.
sen hade vi gympa och sist men inte minst så hade vi spanska, sen var det slut för dagen.
eller efter mentorns tiden så sluta vi, men den vara bara i en halvtimme.
jag sitter här och skakar, nästan. mina händer är svinkalla, eller hela jag är kall faktiskt.
ska nog ta och göra te eller o'boy, sen ska jag ta mitt täcke och sätta på en film =)
låter väl mysig?
jag hoppas ni har det bra, vi hörs snart igen! lots of love madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela