maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

segis pegis...

Publicerad 2009-11-07 16:18:54 i Allmänt,

seg? - ja visst. haha asså seg på bloggen! annars mår jag prima ballerina.
väntar på att erica ska anlända at my place.
dränker mina öron med musik & håller på att fixa mig.
riktigt skönt med lördagar, bästa dagen på heeela veckan.
jag har lite bråttom, känns som att mitt rum är ett bombnedslag, och jag har knappt fixat mig.

jaha, fick precis reda på att hon kommer senare, så jag kan pusta ut.
haha,inte för jag blev värsta glad för att hon inte kommer nu.

nu hinner jag inte skriva mer, vi hörs senare! lots of love madeleine


passande bild? - ja faktiskt.
bilden = mörker.  det är riktigt mörkt ute, så visst är den mysigt med massa ljus tända då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela