maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

s-s-seg dag

Publicerad 2009-11-02 20:57:32 i Allmänt,

hola, oj för mycket spanska i huvudet.. haha har precis pluggat kemi och spanska :)
skulle såkallat "träna" innan här hemma, springa lite och så. men fick riktigt ont i huvudet och fötterna,så det blev inte så mycket träning.
håller på att kolla 90210, reeeally good! men dt är reklam nu, som ni kanske fattar.
har inte blivit så mycket uppdatering idag, men kom hem från skolan vid 3, sen kolla jag tv.
somna i soffan, gjorde läxor & åt. så ja.. lovar att bli bättre imorgon.
plus så slutar vi tio över 1 imorgon, har bara musik, idrott,spenska och mentorns tid.
mentorns tid varar typ bara i 30 min. man sitter och snackar med klassen om lite allt möjligt, så helt okej dag imorgon.
tror 90210 börjar nu, lots of love madeleine


har faktiskt inte tagit några bilder alls idag, så får bli opassande bilder jämfört med texterna.
ganska gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela