maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

plugghäst?

Publicerad 2009-11-09 15:52:01 i Allmänt,

hej typ.. haha nä men tjenixen :)
vill ni veta vad jag gör? jag tror ni kan lista ut det såhääär snabbt.
aja för er som inte vet så kommer det här, beredda? ...
- jag lyssnar på musik, daah :) haha, inte så oväntat ;)
har ni haft en bra dag? själv tycker jag att det har varit riktigt roligt i skolan idag.
förutom att jag hade ont i magen och mina ögon var helt röda, nästan iallafall!
i morse var jag jättetrött och palla verkligen inte gå upp, men till sist klara jag det
förvånandes nog så har jag inte varit alls trött i skolan (:

nu ska jag plugga skiten ur mig, vi hörs! lots of love madeleine ♥

 

ni får inte se min mun för att.. jag ser otroligt seriös ut på bilden..

med andra ord: jag ser sur ut

Kommentarer

Postat av: sorre 8DD

Publicerad 2009-11-09 17:49:45

svenskan var super morre 8DD<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela