maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

onsdag!

Publicerad 2009-11-25 20:20:25 i Allmänt,

heej, jag gjorde ett inlägg innan idag men det bara försvann =(
iallafall, dagen har varit ganska rolig! hade inga lektioner idag.
alla vi åttor var ute och besökte olika företag ex.city gross, lucky bowl m.m.
man fick väjla två st, jag valde city gross och jeppaskolan!
man fick ställa lite frågor och vara där i ca 45 min.
kom hem vid halv 3 tror jag,vi sluta en timma tidigare,så jag gick hem!
just nu håller jag på att kolla tv, gjorde bara ett snabbt litet inlägg.
fick också en present idag av olivia, en jättegullig present!
ett par hjärt örhängen,en liten porslin tomte och ett gulligt kort.
- tack olivia ♥

ni ska få se en bild på örhängena sen ;) men nu ska jag gå, vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela