maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

only if you give,give the first dance to me.

Publicerad 2009-11-30 18:00:25 i Allmänt,

inte för att skryta..men jag har hittat en fruktansvärt bra låt.

heej alliopa, har ni haft en bra dag?
- jag har, fast var hos doktorn innan & det var inte så roligt.
prata mest om operationen som jag gjorde i mars.
& så tog dom blodprov,vilket gjorde rätt ont.
brukar vara van vid det,men denna gången kändes det verkligen mkt.
& nej,jag tänker inte berätta om operationen här.

idag fyller bästa josefin hey år,grattis gullet :)

och som jag sa innan,jag har hittat en sjukt bra låt.
enjoooy:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela