maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nördar datorn..

Publicerad 2009-11-06 21:55:18 i Allmänt,

har inte suttit vid datorn så jättemycket idag, vilket är bra förstås.
för jag ska sitta här hela kvällen nu. ska nog ladda upp med lite läsk och så.
finns inte så mycket att göra om kvällarna i denna hålan, höör då alltså. haha
så får väll bli att nörda datorn. josse och hennes två kompisar lanar.
ska kolla skräckfilm med dom inatt. men fram tills dess så blir det jag & datorn hela kvällen.
skulle kolla idol innan, kolla typ två som sjöng! sen tröttna jag, är inte lika kul att kolla längre.
kan beror på att man har ju sina favoriter, och eftersom min favorit sjöng först så orka jag inte kolla på alla 6 andra.

sitter och lyssnar på mariah carey - without you.
har ni hört den? - jag vet inte om jag har lagt ut den.
borde ha gjort det, den är ju jättebra.
aja..om jag redan har så: här kommer den i repris :)
lots of love madeleine

fråga inte varför jag valde den otroligt konstiga videon..
jag hitta ingen annan som hade så bra ljud.
men ni behöver ju inte kolla på videon, meningen är att lyssna på låten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela