maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nej kissie,jag bestämmer ;)

Publicerad 2009-11-23 19:22:04 i Allmänt,




Uggs: så sjukt mysiga och sköna. verkligen värda att köpa.
själv har jag inte äkta,men vem bryr sig? dom är inte mindra bekväma/sköna för det!
 
replay-iyaz: jag var bara tvungen att hissa denna låt. hur bra som helst..
har lyssnat på den så många gånger att jag inte håller räkningen, tror alla hört den! men om inte,LYSSNA!

Bloggare:
tycker det är ganska modigt att blogga. och detta säger jag inte för att jag gör det.
men tänk som många vi bloggar för. exakt vem som helst kan gå in och kolla på.
och det står ändå ganska mycket om vårt liv,tankar,känslor m.m! så tummen upp för oss (y)

Overknee stövlar: hur snygga är dom? - jo väldigt snygga.
själv har jag inga och vet heller inte om jag tänker köpa.
kanske inte riktigt min stil,men vi får väl se.
lika snyggt med klack som utan.

jeans/tights: att ha byxor som också är smala nertill,har ju alltid varit modernt.
och då är verkligen jeans/tights ett mycket bra val.
dom är riktigt sköna och sitter bra. föredrar det mer än att ha riktiga jeans!
ibland kan man känna sig lite stel i riktiga jeans, men jeans/tights är hur sköna som helst.





äkta päls: tycker det är så töntigt att köpa äkta päls bara för att det "ska va så".
folk kan tycka att det kännas lyxigare med äkta, och det kanske inte är lika snyggt med fake (enligt vissa)
men stackars djur, man flår dom levande, så att vi ska kunna gå runt med deras päls..
tycker ni det låter fräscht? usch neeej..

skolan: haha tror inte ni är så förvånade? skolan har blivit riktigt jobbig och tråkig på sista tiden.
innan hade man rolig på lektionerna och man var mycket gladare/piggare, nu är det rena motsatsen.
och jag har exakt ingen lust att göra några läxor heller..

tåg: gud vad jag hatar att åka tåg. dom enda gångerna jag har gillat det har varit när man ska utomlands.
då bryr mig sig bara om att komma till flygplatsen så snabbt som möjligt.
men iallfall..det är så äckligt rent ut sagt, och så sitter alla och glor.
precis som om dom aldrig sett en människa förut. ja jag bara hatar det..
åker heller buss och bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela