maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nattbloggning!

Publicerad 2009-11-21 02:55:07 i Allmänt,

hejhej, sitter just nu och nördar msn.
klockan är snart 3 & ja jag måste erkänna att jag är trött.
ska faktiskt sova nu,sitter vid josses laptop i hennes säng,
hon har redan somnat, sömntuta på hög nivå.
satt nyss och kolla 17 again, den är så sjukt bra! och en av världens snyggaste är med där.
ni kan nog gissa vem jag snackar om? ;)  jo,ingen mindre än zac efron!

här kommer två supersnygga bilder, & jag vet att ni håller med mig ;)

sååååå snygg

ignorera henne totalt på bilden, hon förstör den bara..

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2009-11-21 13:04:07

jävlar vad snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela