maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kul med webben!

Publicerad 2009-11-18 19:20:39 i Allmänt,

hej godingar, har precis pluggat som en lite gris.
nu är jag nog lika klock som en uggla.
och jag är hungrig som en häst.
& listig som en varg,eller säger man räv?
haha vilket djurspråk jag använde.
nej jag är inte hungrig, men allt annat stämmer såklart!
sitter vid josses nya laptop, den är lika fin som en delfin.
har haft lite kul med webben,fast dessa bilderna är från i lördags.
jag hoppas ni mår awesome, själv mår jag toppen.
nu ska jag nog plugga lite till & sen ska jag kolla film with my sistaa!




Kommentarer

Postat av: josefinhey

Publicerad 2009-11-18 22:13:01

sötaste madde.. och josse.



haha skoja, ni är lika söta båååda :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela