maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hjälp mig med headern,tack!

Publicerad 2009-11-22 21:23:32 i Allmänt,

försökte igen med att göra en header,men gud asså.
det går inte, har varit inne på designadinblogg, men det är inte till någon hjälp!
någon som kan hjälpa mig? vore riktigt snällt.
jag tycker ju (som jag har sagt innan) att man ska ha en headern,annars ser det så trist ut.
men jag lovar er,jag ska fixa en!

sitter just nu och kollar "vem kan slå filip och fredrik" haha!
men det är faktiskt ganska kul :)
blir antagligen inte fler inlägg idag, sov sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela