maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hemmakväll,tror jag!

Publicerad 2009-11-28 16:43:36 i Allmänt,

heeeeej, sitter och fyller öronen med musik.
tror jag ska vara hemma ikväll.
mamma,pappa & amanda ska iväg.
så det är bara jag & josse hemma ikväll.
fast hon ska ha kompisar,så jag funderar på att hitta på något.
men jag hittar ingen, problem problem..

här är lite bilder från idag :

två trötta sötnosar..


dagens outfit; tröja/gina, leggings/gina

muuums,lussebullar! fast dom är inte klara så dom kanske inte ser så goda ut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela