maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hemma från en lååång dag

Publicerad 2009-11-11 15:52:03 i Allmänt,

heej :) har precis kommit hem från skolan. eller för typ 20 min sedan.
helt okej dag, normalt så tycker jag att skolan är ganska rolig..
inte självaste ämnena vi har, utan vi har ganska kul på lektionerna!
men jag gillar inte alls onsdagar, dom känns så himla långa.
åt för 5 min sen typ och just nu kollar jag tv. ska nog göra lite läxor snart.
har inte så mycket planer för dagen, vilket är rätt bra.
då slipper man passa massa tider, stressa och så!
nu ska jag ta och hitta på något annat,men vi ses snart igen!
lots of love madeleiene

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela