maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hej eller godnatt?

Publicerad 2009-11-26 21:58:37 i Allmänt,

hehe, i-landsproblem eller vad?
nä men jag ska faktiskt sova snart,så funderar på att stäna av datorn nu.
idag har jag faktiskt haft riktigt kul, blev ju att spendera dagen med amanda och pappsen.
även om det var lite sura miner imellanåt, så har dan varit otroligt lyckad :)
kolla mammas pojkar innan,vet inte om ni ser det men det är faktiskt riktigt roligt/bra.

läste ut min bok (som jag brukade läsa på kvällarna) igårkväll.
så nu har jag inte så mycket att göra innan jag går & lägger mig.
så ja..det är lite tråkigt.

som ni har märkt så har jag bytat signatur.
den andra kändes så invecklad och lite små jobbig att kolla på.
så nu har jag bytat till en mer stilren (: 
hope u like it, fast det är kanske ingen stor grej precis.
men nu ska jag stänga av min älskade datorn.
godnatt allihopa :)

bilder från gårdagen, idag tog jag faktiskt inga bilder =S



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela