maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

härligt med fredag!

Publicerad 2009-11-06 16:37:24 i Allmänt,

är det fredag? det kan man knappt tro iallafall,känns som vi gått i skolan i två dagar.
sitter och dunkar musik, ska nog bara ha fredagsmys ikväll.
det förtjänar man efter en hel vecka i skolan.
funderar på att fixa mina naglar nu, hade alltid långa naglar innan som jag själv byggde på.
men sen kände jag att jag behövde "vila" naglarna, för dom blev helt mjuka pga klistret.
men nu har jag varit utan långa naglar rätt länge, och mina egna är skitfula.
kanske för att jag biter på dom, usch jag vet! det är inte så trevligt, men man är som man är.

jag har ett program som heter muziic , en sida som där man kan söka på det mesta, som typ youtube.
och när man klickar upp det så är där massa låtar, ganska många som man inte hört.
och då hitta jag en låt med michael jackson & akon. hade ingen aning om att dom hade en låt tsm.
nu ska jag se om vi har allt hemma så jag kan bygga på naglar.
sen ska jag börja sätta igång, lots of love madeleine ♥


michael jackson ft akon - hold my hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela